czwartek, 29 stycznia 2015

...

Cześć wszystkim !

Trud­ne życie tru­dy każe zno­sić i trud­ności spra­wia w każdy trud­ny do zniesienia dzień. 
Tak mądre słowa tak dobrze opisujące moje ostatnie dni...czemu szczęśliwy człowiek tak  szybko może stracić chęci do życia ? czemu spotykają nas takie sytuacje ? 
Myśle ,że nic nie dzieje się bez przyczyny i tak też jest w moim przypadku...Sama narobiłam sobie problemów ,na własne życzenie. Wybrałam najgorszy moment, bo teraz właśnie życie zaczyna mi się układać ,a w jednej chwili wszystko runęło. Miałam plany, chciałam jeszcze tyle zrobić...dla siebie i dla innych ,tak bardzo chciałam pomóc ludziom potrzebującym mojej pomocy...dlaczego popełniłam tak głupi i nieodpowiedzialny błąd,nie mogę sobie poradzić już,dlatego chcę opisać swoje emocje tu. Myślę, że powinnam robić to częściej ,ażeby móc dzielić się z ludźmi tym co przeżywam na co dzień ,z czym się spotykam w życiu. Powinnam ,bo moja historia na pewno dałaby innym do zrozumienia. Każdy  z nas popełnia błędy ,ale musimy się na nich uczyć,na swoich jak i na cudzych. Boże co ja zrobiłam?! zbyt ciężko jest mi wprost mówić o tym ,ale z czasem sie odwarze i podzielę sie tym z odbiorcami. Potrzebuję dużo czasu na to żeby wymyśleć nowy plan na życie. Jak na razie jestem w jednej wielkiej kropce. 
Poza tym nadal przebywam w Islandii. Jest ok, ale wszystko mi się zaczęło walić, przez jeden głupi błąd... ratunku :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz