wtorek, 3 maja 2016

wiosna :)

Hej ! 
Szczerze mówiąc całkiem zapomniałam o blogu ,a raczej nie miałam warunków na prowadzenie go.
W moim życiu nastąpiło wiele zmian. Wydoroślałam ,zmądrzałam i co najważniejsze? Zostałam mamą :) Wracając do pierwszych postów ,które były pisane ok.2-3 lata temu sama widzę jak zmieniło się moje życie. Ja się zmieniłam,dużo przeszłam ,przeżyłam wiele chwil tych dobrych i tych przykrych. Ale nie ma co wspominać. Trzeba żyć teraźniejszością. tak jak wspominałam wcześniej mam synka. ma prawie 5 miesięcy i jest cudowny. Ciąża była dla mnie dużym zaskoczeniem. Bałam się niesamowicie ,tym bardziej ,że zostałam z dzieckiem sama. Teraz wiem ,że nie ma rzeczy niemożliwych i wiem ,że damy sobie rade. Kocham go bardzo , jest dla mnie wszystkim co mam. 
Dziś wybraliśmy się na spacer,pogoda jest już super ! Niżej pokażę kilka zdjęć z dzisiejszego dnia . 
Chciałabym odnowić swój blog, dzielić się z Wami moimi przeżyciami, przeciwnościami i życiem codziennym. Każda samotna mama wie ,jak ciężko jest wychować samej dziecko,ale mam nadzieje ,że będę dla wielu mam wsparciem.
Tym czasem uciekam. 
Miłego dnia !

Buziaki od Mikolaja ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz