niedziela, 28 października 2012

cud.

Hej hej !
Za oknem już zima ! Nie do wiary, że przyszła do nas tak szybko. Niech odejdzie takim samym tempie ;) Nie czuję się dziś najlepiej po wczorajszej imprezie...Jestem strasznie nie wyspana, a dzień ciągnął mi się w nieskończoność. No, ale już tylko spać i znowu obudzę się jak nowo narodzona i z uśmiechem na twarzy. Dlaczego? No właśnie...Odnosząc się do tytułu-stał się cud ! Sama jeszcze nie wierzę, ale jestem znowu z moim cudownym mężczyzną ! Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa. Tak ciężko było mi bez niego. Ale wczorajsza noc zmieniła wszystko. Bardzo tęskniłam za nim, ja jego zapachem, za pocałunkami i ogólnie za wszystkim ! Mam nadzieję, że teraz będzie tak jak należy. Może dobrze zrobiła nam taka przerwa. Dużo nas nauczyła, a przede wszystkim mnie. Wiem gdzie popełniłam błąd i przyznaje się do tego bez bicia. No, ale trzeba się na nich uczyć. Na prawdę to cudowne uczucie mieć kogoś takiego jak On. To najlepszy człowiek jakiego spotkałam. Kocham go ponad wszystko. Już nigdy nie wypuszczę Go z moich rąk. ;)
Zauważyłam, że mam niepoprawne godziny dodawania postów...nie wiem co jest tego przyczyną i szczerze mówiąc nie wiem jak to naprawić, w każdym razie jak piszę wieczorem to godzina jest ranna i na odwrót.
Idę zrobić sobie herbatkę z cytryną i miodem i uciekam odpoczywać, żeby zbierać siły na jutro. Życzę miłej nocy ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz