piątek, 2 listopada 2012

niespodzianka.

Hej !
Mam małą niespodziankę na razie nie zdradzam co to jest, ale przedstawiam Wam to do ocenienia :

1.Spotykam Cię, spojrzeniem swym 
porażasz całe ciało me.
Dotyk Twój sprawił, że przy Tobie odnalazłam się.
W sercu mym tylko miłość do Ciebie tkwi ,
Zasypiając przy Tobie do ucha szepnę Ci :

Więc pokochaj mnie,
ale nie śpiesz się, bo miłość ma nigdy nie wygaśnie.
Nie odwracaj się, mocno przytul mnie
Jutro znowu razem przywitamy dzień.

2.Mija czas noce i dnie,
a ja marzę o Tobie nie tylko we śnie.
Już dobrze wiem, że kocham Cię
i gdybyś tylko zechciał sprawię, że 
poczujesz się jak w niebie.


Więc pokochaj mnie,
ale nie śpiesz się, bo miłość ma nigdy nie wygaśnie.
Nie odwracaj się, mocno przytul mnie
Jutro znowu razem przywitamy dzień.

To na razie tyle. Ja uciekam zjeść jakieś śniadanko, a później leniuchuję (chyba) caaaaały dzień ! 
Do zobaczyska ! <3

2 komentarze:

  1. blond-secrets.blogspot.com ~ sub i kom - z góry dzięki! ;)

    fajny blog, więc też dodaję do oglądanych ;))

    OdpowiedzUsuń