sobota, 3 listopada 2012

dziwnie.

Hej Kochani!
Jakiż ja mam dzisiaj dziwny dzień ! Wszyscy się kłócą, gniewają i nie mogą dojść do porozumienia....Niestety nie ma na to rady, nie potrafię zapobiec takim sytuacjom. Dziś odwiedziłam moją naj naj przyjaciółkę, która właśnie urodziła piękną, małą księżniczkę ! <3 Nie ma takich słów, które wyraziłyby to jak cudowny jest to dzieciak ! Nasza mała Alicja;* Zakochałam się w maleństwie od pierwszego wejrzenia. Prawie tak jak w moim cudownym mężu haha ;) Opiliśmy 'pępkowe' i czuję jak szumi mi w głowie po takiej dawce ;p Ale nie sądzicie, że należycie postąpiłam ? Trzeba wypić za zdrowie pięknego maleństwa :) Właśnie szykuję się do spania co by nie męczyć oczu w takim stanie, ale nie zabrakło mi siły aby napisać tu. Uciekam do siostry na dół. Do jutra mordeczki ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz