niedziela, 18 listopada 2012

;)

Witajcie !
Niestety mam małe problemy z komputerem, dlatego nie bywam tu często. Niedługo wszystko będzie w porządku i blog nabierze tempa i swojego uroku i to dzięki Wam, moim czytelnikom. Chciałabym podziękować wszystkim przybyłym, którzy odwiedzają mojego bloga. Jest mi niezmiernie miło, że mam dla kogo to robić. To mega cudowne uczucie gdy możemy dzielić się z innymi osobami tym co przeżywamy na co dzień. Mam dziś dziwny dzień gdyż mam wrażenie, że wszystko w życiu mam pod górkę , ogarnia mnie dziś jakiś dziwny smutek i łzy kręcą mi się w oczach. To raczej nic poważnego myślę, że to zasługa nadchodzącej miesiączki ;p Wy też macie dziwne napady depresji przed ? Ja muszę objadać się słodkościami, bo zawsze przed miesiączką mam głód niesamowity na czekoladę ! haha np ostanio tak zachciało mi się słodkiego, że mój chłopak o 23 musiał lecieć do mnie ze słoikiem nutelli :D
Uciekam pod prysznic, zajrzę jeszcze późniejm gdybyście chcieli zadać mi jakieś pytania dziś odpowiem na nie ;)
Lov <3

1 komentarz: